Uprzejmie informujemy, że w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu wprowadzono tymczasową reorganizację obsługi klientów. Wszystkie sprawy klientów załatwiane są wyłącznie w pokoju numer 1 na parterze. Poruszanie się po urzędzie zostało ograniczone wyłącznie do holu – parter urzędu. Prosimy w miarę możliwości o korzystanie z alternatywnych sposobów komunikacji – sprawy można załatwiać bez wychodzenia z domu:
- telefonicznie
- telefon ogólny: 17 788 00 50
- telefony do poszczególnych pracowników znajdują się na stronie: https://pupmielec.bip.gov.pl/struktura-urzedu/struktura-powiatowego-urzedu-pracy-w-mielcu.html
- oraz elektronicznie
- adres e-mail na który można kierować korespondencję: sekretariat@pup.mielec.pl
- adres Elektronicznej Skrzynki Podawczej ePUAP https://epuap.gov.pl POWIATOWY URZĄD PRACY W MIELCU /PUPMielecPL/SkrytkaESP
- wnioski elektroniczne na stronie: https://mielec.praca.gov.pl/-/11377100-elektroniczne-uslugi-pup-w-mielcu-wykaz
Powyższe działanie na charakter profilaktyczny, przejściowy i jest konieczną ostrożnością w celu ograniczenia możliwości rozprzestrzeniania się zakażeń.