Asset Publisher

Udostępnienie klientom stanowisk komputerowych z dostępem do sieci Internet do obsługi kont na portalu Praca.gov.pl

Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu informuje o udostępnieniu klientom dwóch stanowisko komputerowych z dostępem do sieci Internet w celu aktywacji konta na portalu Praca.gov.pl oraz korzystania z elektronicznych usług Publicznych Służb Zatrudnienia. 


Na stanowisku można:
  • założyć konto na portalu Praca.gov.pl, aktywować konto za pomocą wiadomości email, dokonać modyfikacji danych na koncie Praca.gov.pl, wyrazić zgodę na otrzymywanie dokumentów elektronicznych z urzędu, 
  • korzystać z usług elektronicznych dostępnych na portalu Praca.gov.pl, w tym przygotować i wysłać wniosek do urzędu, odebrać odpowiedź, złożyć korektę, wysłać pismo w sprawie. 

Osoby zainteresowane skorzystaniem z oferowanych możliwości zapraszamy do pokoju nr 2 i 10 na parterze. 

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display