Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza pierwszy w 2025 roku nabór wniosków o finansowanie studiów podyplomowych.
Termin i miejsce składania wniosków:
Wnioski przyjmowane przyjmowane będą w terminie od dnia 10.02.2025 roku do dnia 30.11.2025 roku do godziny 23:59:
- w formie papierowej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu ul Chopina 16A, 39-300 Mielec w godzinach pracy Urzędu (tj. w poniedziałek od godziny 08:00 do godziny 16:00, od wtorku do piątku od godziny 07:15 do godziny 15:15) w kancelarii urzędu - parter, pokój numer 1;
- lub w jednej ze wskazanych form elektronicznych1:
- za pomocą platformy ePUAP (Pismo ogólne do urzędu), lub
- poprzez platformę praca.gov.pl jako załącznik pisma ogólnego (PSZ-PU) kierowanego do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu (podpisanie pisma jest równoznaczne z podpisaniem wszystkich załączników do pisma, w tym wniosku), lub
- z wykorzystaniem systemu e-Doręczeń
Adres doręczeń elektronicznych (ADE)
POWIATOWY URZĄD PRACY W MIELCU
AE:PL-95153-36111-HTAWT-21
Zasady finansowania studiów podyplomowych w ramach niniejszego naboru:
Studia podyplomowe dla osób zamierzających podjąć zatrudnienie realizowane są na podstawie wniosku złożonego przez osobę uprawnioną wraz z informacją o studiach podyplomowych (druk wypełniany przez organizatora studiów podyplomowych) i deklaracją przyszłego pracodawcy dotyczącą zatrudnienia po studiach podyplomowych. Powiatowy Urząd Pracy zastrzega sobie uwzględnienie deklaracji zatrudnienia w zależności od przebiegu dotychczasowej współpracy z pracodawcą.
Obowiązujący druk wniosku został udostępniony w załącznikach do niniejszego naboru.
Maksymalna kwota finansowania z Funduszu Pracy kosztów studiów podyplomowych dla osób zamierzających podjąć zatrudnienie i wynosi 300% przeciętnego wynagrodzenia.
Finansowaniu podlegają studia podyplomowe, które mogą się rozpocząć do 30.11.2025 roku.
Objęcie osoby bezrobotnej daną formą pomocy musi wynikać z Indywidualnego Planu Działania (IPD).
Udział w formie wsparcia osoby młodej do 30 roku życia będzie poprzedzony oceną umiejętności cyfrowych w obecności doradcy zawodowego lub doradcy klienta.
Wnioski rozpatrywane będą według daty wpływu kompletnego wniosku do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu.
Wnioski, które wpłyną poza ustalonym terminem naboru będą rozpatrywane negatywnie.
Nabór może zostać zamknięty m.in. w przypadku napływu wniosków przekraczających łączną kwotę środków przeznaczonych na ten cel.
Szczegółowe zasady finansowania szkoleń indywidualnych określone zostały w „Zasadach finansowania usług rynku pracy w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu” - do pobrania poniżej.
Informacje dodatkowe:
Instrukcja jak wysłać Pismo do urzędu przez praca.gov.pl.
Wysłanie pisma wymaga założenia konta w portalu praca.gov.pl.
Informacja jak założyć konto w praca.gov.pl.
Pismo wymaga złożenia podpisu poprzez Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Informacja jak założyć Profil Zaufany.
Informacja jak założyć e-doręczenia: na stronie www.gov.pl lub biznes.gov.pl