Публикатор

Jak założyć Profil Zaufany - instrukcja

Profil Zaufany to metoda identyfikacji osoby w Internecie. Jest on niezbędny gdy chcemy złożyć wniosek elektroniczny do urzędu. Jak założyć Profil Zaufany bez wychodzenia z domu?

 

1. Przejdź na stronę:  https://pz.gov.pl/  i wybierz Zarejestruj się (prawy górny róg)





Zrzut ekranu

 


2. Wybierz sposób uzyskania Profilu Zaufanego: Banki i inni dostawcy

(Istnieje możliwość potwierdzenia Profilu Zaufanego w Punkcie Potwierdzającym, jednak w okresie stanu epidemiologicznego mogą być one nieczynne)




Zrzut ekranu



 

3. Wybierz swojego dostawcę tożsamości - swój bank




Zrzut ekranu

 

4. W zależności od wybranego banku proces rejestracji może się nieco różnić. Przykładowo wybierając mBANK, po porawnym logowaniu, należy przejść w zakładkę EURZĄD, wybrać ZAREJSTRUJ Profil Zaufany, sprawdzić poprawność danych, zanotować identyfikator Profilu Zaufanego, zaakceptować i zatwierdzić rejestrację.


Poprawność rejestracji Profilu Zaufanego można sprawdzić wchodząc ponownie na stronę https://pz.gov.pl i wybierając Zaloguj się.


 

5. Po poprawnym założeniu Profilu Zaufanego możesz składać wnioski elektroniczne do urzędu. 
Wykaz wniosków które możesz składać do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu znajduje się na stronie: https://mielec.praca.gov.pl/-/11377100-elektroniczne-uslugi-pup-w-mielcu-wykaz








 

Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display