Instrukcja przesłania pisma ogólnego do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu poprzez portal Praca.gov.pl - przykład przesłania nowej umowy do Wniosku o pożyczkę dla mikroprzedsiębiorcy.
1. Należy przejść na stronę portalu Praca.gov.pl https://praca.gov.pl i wybrać Logowanie. Uwaga: podczas wysyłania Wniosku o pożyczkę dla mikroprzedsiębiorcy lub innego Wniosku konto w portalu Praca.gov.pl zostało automatycznie utworzone.
![screen1](/documents/1938611/12278477/po01.png/a8b26d8d-6d77-4d9b-ba0c-9285a6ca6067)
2. Wybieramy sposób logowania na portalu. Jeżeli posiadamy Profil Zaufany wybieramy Logowanie przez login.gov.pl (w zależności od tego czy Wniosek do urzędu o pożyczkę, dofinansowanie, itp został podpisany Profilem Zaufanym czy kwalifikowanym podpisem elektronicznym).
![screen1](/documents/1938611/12278477/po02.png/3de4b9fb-dee8-4fcf-b047-679cbdf2ebfb)
3. Po poprawnym logowaniu wybieramy Sprawy
![screen1](/documents/1938611/12278477/po03.png/a693ebdc-0321-489e-933f-54c04ab338f0)
4. Następnie wybieramy Nowy dokument
![screen1](/documents/1938611/12278477/po04.png/a9ada291-ad72-459d-90a9-34cd0072e848)
5. Wyszukujemy PSZ-PU Pismo do urzędu, następnie je zaznaczamy i wybieramy Dalej
![screen1](/documents/1938611/12278477/po06.png/0372e423-9929-4701-a5f1-21f2b63ed5c1)
6. Wprowadzamy Adresata wniosku, wyszukujemy z listy Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu i wybieramy Utwórz dokument
![screen1](/documents/1938611/12278477/po07.png/9aca0cc8-526d-433d-9e83-017048d938db)
7. Uzupełniamy wszytkie wymagane dane, w tym Miejscowość, Dane adresowe wnioskodawcy
![screen1](/documents/1938611/12278477/po08.png/f4ddc220-6a35-4bda-867e-591cf2d5ac9e)
8. Następnie podajemy Rodzaj sprawy i Opis sprawy (rysunek przedstawia przykładowe informacje przy przesyłaniu nowej umowy o pożyczkę) i wybieramy Zapisz. UWAGA: Prosimy o podawanie numeru NIP firmy oraz jeżeli Państwo znają osobę prowadzącą sprawę (pracownika urzędu).
![screen1](/documents/1938611/12278477/po09.png/3878a847-ec38-47f5-8d61-f43e8d9ede27)
9. Za pomocą przycisku Dodaj załącznik dołączamy dokumenty. Po dodaniu odpowiednich plików wybieramy Wyślij.
![screen1](/documents/1938611/12278477/po10.png/187ebca8-64e5-4499-bd6c-77b5030b8b20)
10. Zaznaczamy kontakt poprzez praca.gov.pl i wybieramy sposób podpisania wniosku - np: Profil Zaufany
![screen1](/documents/1938611/12278477/po11.png/cc16a68f-4699-4ccb-8085-56233b193538)
11. W celu wysłania dokumentu ponownie zostaniemy poproszeni o podanie danych logowania Profilem Zaufanym, wprowadzenie kodu autoryzacyjnego.
13. Następnie wybieramy Podpisz dokument i ewentualnie ponownie podajemy dane autoryzacyjne Profilu Zaufanego.
UWAGA:
-
Aby sprawdzić przesłane dokumenty do urzędu możemy zalogować się ponownie w Praca.gov.pl przechodząc w zakładkę Sprawy -> Dokumenty wysłane.
-
W zakładce sprawy urząd prześle również podpisaną umowę o pożyczkę.
-
Przesyłając dokumenty w Praca.gov.pl potwierdzenia przychodzą również na podany przez Państwa adres e-mail.
-
Prosimy o podawanie w Opisie sprawy numeru NIP firmy oraz jeżeli Państwo znają osobę prowadzącą sprawę (pracownika urzędu).