Опубліковувач

Odbierz dokumenty elektroniczne, w tym PIT oraz RMUA bez wizyty w urzędzie.

Aby otrzymać elektroniczne dokumenty z urzędu, w tym PIT oraz RMUA musisz posiadać konto na praca.gov.pl (Usługi elektroniczne Publicznych Służb Zatrudnienia) oraz koniecznie wyrazić zgodę na doręczanie pism elektronicznych.

  1. Jeśli nie masz jeszcze konta na Portalu praca.gov.pl zapoznaj się z Instrukcją jak założyć konto użytkownika w Praca.gov.pl 

  2. Zaznacz Zgodę na doręczanie pism elektronicznych przez praca.gov.pl zgodnie z poniższą instrukcją:

 

Przejdź na stronę portalu praca.gov.pl i wybierz Zaloguj



 

Wybierz odpowiednią metodę logowania: kwalifikowany podpis elektroniczny lub login.gov.pl (mObywatel, Profil Zaufany)



 

Przejdź do ustawień użytkownika klikając w swoje Imię i nazwisko i wybierz z listy rozwijanej Zarządzanie kontem



 

W zakładce Dane konta przewiń na dół strony 



 

Wybierz Edytuj aby wejść w tryb edycji danych



 

Zaznacz znacznik Zgoda na doręczanie pism i wybierz na dole Zapisz.



Zgoda na doręczanie pism elektronicznych o której mowa powyżej umożliwi urzędowi doręczanie korespondencji zgodnie z obowiązującym prawem w szczególności zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego (Dz.U. z 2017 r. poz. 1257, z późn. zm.).
 


Informacje o publikacji dokumentu

Menu Display