Obsługa osób z niepełnosprawnością słuchu w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu


logo niesłyszący

Wizyta osobista w Urzędzie


Wizyta osobista w Urzędzie - godziny przyjęć: poniedziałek od 08:00 do 16:00, od wtorku do piątku w godzinach od 07:15 do 15:15.

Możesz przyjść z zaufaną osobą, która pomoże Ci w komunikacji z nami. Ta osoba musi mieć co najmniej 16 lat.

logo pętla indukcyjna
Jeśli posiadasz aparat słuchowy wyposażony w odbiornik pętli indukcyjnej możesz skorzystać z pętli indukcyjnej. Urządzenie znajduje się na parterze budynku w Kancelarii Urzędu.

Warunkiem skorzystania z urządzenia jest przełączenie aparatu słuchowego na pozycję „T" lub wybranie programu cewki indukcyjnej.

logo tłumacz migowy

Tłumacz z rejestru tłumaczy PJM, SJM, SKOGN


Jeśli chcesz skorzystać z pomocy tłumacza PJM albo SJM, albo SKOGN, to poinformuj nas o tym, na co najmniej 3 dni przed swoją wizytą (nie dotyczy sytuacji nagłych).

W tym celu możesz:
  • napisać do nas e-mail pod adres: sekretariat@pup.mielec.pl. W temacie wpisz słowo „tłumacz", cel wizyty, metodę komunikacji i termin, który Ci odpowiada, np. „Tłumacz PJM 16.05.2024", lub
  • poprosić kogoś zaufanego, aby zadzwonił w tej sprawie do Urzędu (tel. 17 788 00 50).
Znajdziemy tłumacza i umówimy Cię na spotkanie. Jeśli żaden tłumacz nie będzie dostępny w terminie, który wybrałeś, zaproponujemy Ci inny.


Wideotłumacz PJM


W Urzędzie - pracownik Urzędu obsługując Cię połączy się przez Internet z konsultantem Zielonej Linii, który zna język migowy i który będzie tłumaczył waszą rozmowę.

Jeśli konsultant nie będzie dostępny pracownik Urzędu zarezerwuje rozmowę w innym terminie.

Usługa świadczona jest na parterze budynku w pokoju numer 9.


Poczta elektroniczna


sekretariat@pup.mielec.pl - na ten adres możesz przesyłać zapytania, prośby o umówienie spotkania w Urzędzie, itp.


Faks


17 788 00 69 - na ten numer możesz przesyłać zapytania, prośby o umówienie spotkania w Urzędzie, itp.


Wiadomości SMS lub MMS


na stronie internetowej udostępnione są numery telefonów komórkowych do pracowników Urzędu, na które możesz wysłać wiadomości SMS lub MMS.


Droga pocztowa


Na adres: Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu, ul. Chopina 16A, 39-300 Mielec, możesz przesyłać do nas zapytania, prośby o umówienie spotkania w Urzędzie, itp. Napisz do nas.


Telefonicznie przy pomocy osoby przybranej


17 788 00 50 - na ten numer połączysz się z sekretariatem Urzędu. Zostaniesz połączony z pracownikiem w twojej sprawie.
Numery telefonów stacjonarnych i komórkowych do pracowników znajdziesz na stronie internetowej.


Ważne


Jeśli dostarczona przez Urząd pisemna informacja wymaga druku powiększonego, prosimy o odpowiednią adnotację w korespondencji.

Udostępnimy Ci dokumenty w odpowiedniej dla Ciebie formie. Zgłoś taką potrzebę, np. mailowo sekretariat@pup.mielec.pl albo w siedzibie Urzędu.
 

Informacje o publikacji dokumentu