Опубліковувач

„Aktywizacja 30+” - 2021-2023



 
* - Aktualizacja treści artykułu (treść oznaczona gwiazdką) - w dniu 10.11.2022 roku
 

Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020, Oś Priorytetowa VII Regionalny rynek pracy, Działanie 7.1 Poprawa sytuacji osób bezrobotnych na rynku pracy - projekty konkursowe.

  • Uczestnikami projektu będzie 152 osoby, zamieszkałe na obszarze* powiatu mieleckiego (woj. podkarpackie) w rozumieniu KC, które nie otrzymują jednocześnie wsparcia w więcej niż jednym projekcie z zakresu aktywizacji zawodowej dofinansowanym ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
  • Osoby w wieku 30 lat i więcej (od dnia 30 urodzin) bez pracy, zarejestrowane w PUP Mielcu, jako bezrobotne należące co najmniej do jednej z nast. grup:
    1. Osoby pozostające poza rynkiem pracy tj. osoby bezrobotne:
      • osoby od 50 roku życia,
      • osoby długotrwale bezrobotne,
      • kobiety,
      • osoby z niepełnosprawnościami,
      • osoby o niskich kwalifikacjach zawodowych.
    2. Rolnicy i członkowie ich rodzin- osoby posiadające nieruchomość rolną lub członkowie ich rodzin podlegający ubezpieczeniom emerytalnym i rentowym z tytułu prowadzenia gospodarstwa rolnego, które chcą odejść z rolnictwa, należące co najmniej do jednej z ww. grup.
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu zapewnia możliwość skorzystania ze wsparcia byłym uczestnikom projektów z zakresu włączenia społecznego realizowanych w ramach celu tematycznego 9 RPO WP na lata 2014-2020, poprzez zagwarantowanie premii punktowej na etapie rekrutacji do projektu, o ile osoby te spełniają przesłanki określone w grupie docelowej projektu.
  • Byli uczestnicy projektów w ramach celu tematycznego 9 RPO WP to byli uczestnicy projektów w ramach Działania 8.1 Aktywna integracja osób zagrożonych ubóstwem lub wykluczeniem społecznym prowadzona przez ośrodki pomocy społecznej/powiatowe centra pomocy rodzinie.
  • Projekt zakłada następujące zadania:
    • IPD dla 152 osób*,
    • pośrednictwo pracy dla 152 osób*,
    • staże dla 100 osób,
    • prace  interwencyjne dla 52 osób*.
  • Liczba uczestników projektu: 152 osoby*.
  • Rekrutacja uczestników do projektu odbywać się będzie cyklicznie w latach 2021 i 2022. Informacja o terminach składania formularzy rekrutacyjnych dostępna jest na stronie internetowej mielec.praca.gov.pl w zakładce Aktualności.
  • Okres realizacji projektu: od 01.05.2021 roku  do 30.06.2023 roku.
  • Całkowita wartość projektu: 1 990 002,78 zł
  • Dofinansowanie projektu: 1 890 202,78 zł
  • Wkład własny sfinansowany ze środków Funduszu Pracy: 99 800,00 zł
  • Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu planuje minimum 10 etapów rekrutacji w następujących okresach
  1. 01.11.2021-14.11.2021r.: 5 osób – brak zrekrutowanych osób - zrekrutowano 0 osób
  2. 23.11.2021-24.11.2021r.: 5 osób -  nabór dodatkowy – zrekrutowano 4 osoby
  3. 01.12.2021-12.12.2021r.: 16 osób - zrekrutowano 9 osób  (1 rezygnacja)
  4. 01.01.2022-10.01.2022r.: 14 osób - zrekrutowano 14 osób (1 rezygnacja)
  5. 17.01.2022-23.01.2022r.: 16 osób - zrekrutowano 16 osób
  6. 01.02.2022-06.02.2022r.: 17 osób - zrekrutowano 18 osób
  7. 14.02.2022-20.02.2022r.: 10 osób - zrekrutowano 15 osób
  8. 01.03.2022-04.03.2022r.: 10 osób - zrekrutowano 15 osób (1 rezygnacja)
  9. 07.03.2022-11.03.2022r.: 5 osób - zrekrutowano 9 osób
  10. 14.03.2022-18.03.2022r.: 5 osób* - zrekrutowano 0 osób
  11. 21.03.2022-25.03.2022r.: 5 osób* - zrekrutowano 8 osób
  12. 28.03.2022-01.04.2022r.: 5 osób* - zrekrutowano 8 osób
  13. 04.04.2022-08.04.2022r.: 5 osób - zrekrutowano 7 osób
  14. 11.04.2022-15.04.2022r.: 5 osób - zrekrutowano 3 osoby
  15. 19.04.2022-22.04.2022r.: 5 osób - zrekrutowano 4 osoby
  16. 25.04.2022-29.04.2022r.: 5 osób - zrekrutowano 4 osoby
  17. 02.05.2022-06.05.2022r.: 4 osób – zrekrutowano 1 osoba
  18. 09.05.2022-13.05.2022r.: 4 osób- zrekrutowano 3 osoby
  19. 16.05.2022-20.05.2022r.: 4 osób - zrekrutowano 0 osób
  20. 23.05.2022-27.05.2022r.: 4 osób - zrekrutowano 0 osób
  21. 30.05.2022-03.06.2022r.: 2 osób - zrekrutowano 6 osób
  22. 06.06.2022-10.06.2022r.: 2 osoby- zrekrutowano 3 osoby
  23. 13.06.2022-17.06.2022r.: 2 osoby - zrekrutowano 2 osoby
  24. 20.06.2022-24.06.2022r.: 2 osoby - zrekrutowano 0 osób
  25. 27.06.2022-01.07.2022r.: 2 osoby - zrekrutowano 0 osób
  26. 04.07.2022-08.07.2022r.: 2 osoby - zrekrutowano 3 osoby
  27. 11.07.2022-15.07.2022r.: 1 osoba - zrekrutowano 4 osoby
  28. 18.07.2022-22.07.2022r.: 1 osoba - zrekrutowano 1 osobę
  29. 25.07.2022-29.07.2022r.: 1 osoba - zrekrutowano  0  osób
  30. 01.08.2022-05.08.2022r.: 1 osoba - zrekrutowano 2 osoby*
  31. 08.08.2022-12.08.2022r.:  1 osoba - zrekrutowano 2 osoby*
  32. 16.08.2022-19.08.2022r.:  1 osoba - zrekrutowano 2 osoby*
  33. 22.08.2022-26.08.2022r.:  1 osoba - zrekrutowano 1 osobę*
  • Dodatkowy, uzupełniający nabór w związku z przerwaniem prac interwencyjnych przez 1 uczestnika projektu*
  1. 10.11.2022-10.11.2022r.: 1 osoba*
  • Osoby bezrobotne zainteresowane uczestnictwem w projekcie składają formularz zgłoszeniowy udostępniony w Załącznikach (poniżej strony).:
    1. w formie papierowej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu ul Chopina 16A, 39-300 Mielec w godzinach pracy Urzędu (tj. w poniedziałek od godziny 8.00 do godziny 16.00, od wtorku do piątku od godziny 7.15 do godziny 15.15) w kancelarii urzędu - parter, pokój numer 1, lub
    2. w formie elektronicznej
      • poprzez platformę praca.gov.pl jako załącznik pisma ogólnego (PSZ-PU) kierowanego do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu po opatrzeniu kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub profilem zaufanym (podpisanie pisma jest równoznaczne z podpisaniem wszystkich załączników do pisma, w tym formularza).
  • Bieżące informacje dotyczące realizacji projektu będą zamieszczane na stronie internetowej mielec.praca.gov.pl w sekcji „Aktualności" oraz na tablicach ogłoszeń w PUP.

Dane kontaktowe osób odpowiedzialnych za sporządzanie oraz aktualizację szczegółowego harmonogramu udzielanego wsparcia:

  • Ewelina Filanowska
    • pokój numer: 31
    • telefon: 17 788-00-71
    • e-mail: ewelina.filanowska@pup.mielec.pl

Załączniki

Regulamin_Aktywizacja_30+
Regulamin_Aktywizacja_30+.pdf 628 KB
zal_1_formularz_zgoszeniowy_do_projektu_Aktywizacja_30+
zal_1_formularz_zgoszeniowy_do_projektu_Aktywizacja_30+.pdf 721 KB
Harmonogram_wsparcia-20211129
Harmonogram_wsparcia-20211129 .pdf 404 KB
Harmonogram wsparcia_20211214
Harmonogram wsparcia_20211214.pdf 764 KB
Harmonogram wsparcia _20220111
Harmonogram wsparcia _20220111.pdf 245 KB
Harmonogram wsparcia _20220118
Harmonogram wsparcia _20220118.pdf 390 KB
Harmonogram wsparcia_20220125
Harmonogram wsparcia_20220125.pdf 519 KB
Harmonogram wsparcia_v.6_20220202
Harmonogram wsparcia_v.6_20220202.pdf 508 KB
Harmonogram wsparcia_v7_20220208
Harmonogram wsparcia_v7_20220208.pdf 540 KB
Harmonogram wsparcia_v8_20220210
Harmonogram wsparcia_v8_20220210.pdf 557 KB
Harmonogram wsparcia_v.9_20220221
Harmonogram wsparcia_v.9_20220221.pdf 549 KB
Harmonogram wsparcia v.10 20220223
Harmonogram wsparcia v.10 20220223.pdf 604 KB
Harmonogram wsparcia v.11 20220307
Harmonogram wsparcia v.11 20220307.pdf 734 KB
Harmonogram wsparcia v.12 20220310
Harmonogram wsparcia v.12 20220310.pdf 725 KB
Harmonogram wsparcia v.13_20220317
Harmonogram wsparcia v.13_20220317.pdf 683 KB
Harmonogram wsparcia v.14_20220322
Harmonogram wsparcia v.14_20220322.pdf 679 KB
Harmonogram wsparcia v.15_20220328
Harmonogram wsparcia v.15_20220328.pdf 737 KB
Harmonogram wsparcia v.16 20220331
Harmonogram wsparcia v.16 20220331.pdf 749 KB
Harmonogram wsparcia v.17_20220405
Harmonogram wsparcia v.17_20220405.pdf 693 KB
Harmonogram wsparcia v.18_ 20220420
Harmonogram wsparcia v.18_ 20220420.pdf 810 KB
Harmonogram wsparcia_v.19_20220427
Harmonogram wsparcia_v.19_20220427.pdf 825 KB
Harmonogram wsparcia v.20_20220429
Harmonogram wsparcia v.20_20220429.pdf 860 KB
Harmonogram wsparcia v.21_20220509
Harmonogram wsparcia v.21_20220509.pdf 783 KB
Harmonogram wsparcia_v.22_20220516
Harmonogram wsparcia_v.22_20220516.pdf 860 KB
Harmonogram wsparcia v.23_20220519
Harmonogram wsparcia v.23_20220519.pdf 929 KB
Harmonogram wsparcia v.24_20220525
Harmonogram wsparcia v.24_20220525.pdf 784 KB
Harmonogram wsparcia v.25_20220527
Harmonogram wsparcia v.25_20220527.pdf 795 KB
Harmonogram wsparcia v.26_20220608
Harmonogram wsparcia v.26_20220608.pdf 851 KB
Harmonogram wsparcia_v.27_20220615
Harmonogram wsparcia_v.27_20220615.pdf 1024 KB
Harponogram wsparcia v.28_20220627
Harponogram wsparcia v.28_20220627.pdf 1027 KB
Harmonogram wsparcia v.29_20220713
Harmonogram wsparcia v.29_20220713.pdf 924 KB
Harmonogram wsparcia v.30_20220720
Harmonogram wsparcia v.30_20220720.pdf 894 KB
Harmonogram wsparcia v.31_20220726
Harmonogram wsparcia v.31_20220726.pdf 890 KB
Harmonogram wsparcia v.32_20220810
Harmonogram wsparcia v.32_20220810.pdf 1080 KB
Harmonogram wsparcia_v.33_20220817
Harmonogram wsparcia_v.33_20220817.pdf 916 KB
harmonogramwsparcia_ v.34 20220825
harmonogramwsparcia_ v.34 20220825.pdf 1273 KB