Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza drugi w 2025 roku nabór wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej - dla osób bezrobotnych
Termin i miejsce składania wniosków:
Wnioski przyjmowane będą w terminie od dnia 12.02.2025 roku do odwołania:
w formie papierowej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu ul Chopina 16A, 39-300 Mielec w godzinach pracy Urzędu (tj. w poniedziałek od godziny 08:00 do godziny 16:00, od wtorku do piątku od godziny 07:15 do godziny 15:15) w kancelarii urzędu - parter, pokój numer 1;
lub w jednej ze wskazanych form elektronicznych1:
- za pomocą platformy ePUAP (Pismo ogólne do urzędu), lub
- poprzez platformę praca.gov.pl jako załącznik pisma ogólnego (PSZ-PU) kierowanego do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu (podpisanie pisma jest równoznaczne z podpisaniem wszystkich załączników do pisma, w tym wniosku), lub
- z wykorzystaniem systemu e-Doręczeń
Adres doręczeń elektronicznych (ADE)
POWIATOWY URZĄD PRACY W MIELCU
AE:PL-95153-36111-HTAWT-21
Zasady naboru i rozpatrywania wniosków:
Wnioski rozpatrywane będą według ustalonych kryteriów, na bieżąco według kolejności złożenia kompletnego wniosku (w przypadku wniosku niekompletnego decyduje data uzupełnienia wniosku).
Wnioski, dla których przekroczona zostanie liczba zaplanowanych w ramach naboru miejsc lub wpłyną poza ustalonym terminem naboru zostaną rozpatrzone negatywnie.
Maksymalna wysokość przyznawanych środków: 48 969,72 zł (brutto).
Planowana liczba dotacji w ramach naboru: 20 (kwota alokacji 980 868,83 zł).
Nabór dotyczy przyznawania środków na podjęcie działalności gospodarczej wyłącznie dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu dla, których objęcie taką formą pomocy wynika z opracowanego Indywidualnego Planu Działania.
Udział w formie wsparcia osoby młodej do 30 roku życia będzie poprzedzony oceną umiejętności cyfrowych w obecności doradcy zawodowego lub doradcy klienta.
Kryteria oceny wniosków o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej zamieszczone zostały na stronie internetowej PUP w Mielcu (do pobrania poniżej).
Szczegółowych informacji udziela:
Agnieszka Mazuruk
Wioleta Kobos
tel.: 17 788 00 92
pokój numer: 32 (drugie piętro)
Stanisław Kozek
tel.: 17 788 00 89
pokój numer: 32 (drugie piętro)
Informacje dodatkowe:
Instrukcja jak wysłać Pismo do urzędu przez praca.gov.pl.
Wysłanie pisma wymaga założenia konta w portalu praca.gov.pl.
Informacja jak założyć konto w praca.gov.pl.
Pismo wymaga złożenia podpisu poprzez Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Informacja jak założyć Profil Zaufany.
Informacja jak założyć e-doręczenia: na stronie www.gov.pl lub biznes.gov.pl