Informacja dla osób do 30 roku życia rejestrujących się w Powiatowym Urzędzie Pracy w Mielcu po 1 czerwca 2025r.
Jeżeli jesteś osobą do 30 roku życia to na pierwszym spotkaniu z doradca do spraw zatrudnienia ustalicie Indywidualny Plan Działania (IPD) zawierający m.in.:
- twoje oczekiwania co do poszukiwanej pracy,
- możliwe formy pomocy ze strony Urzędu(np. staże, prace interwencyjne, bon na zasiedlenie, pośrednictwo pracy, doradztwo zawodowe),
- sposób kontaktowania się z doradca do spraw zatrudnienia i monitorowania realizacji Indywidualnego Planu Działania.
Sporządzenie IPD będzie poprzedzone oceną Twoich umiejętności cyfrowych.
Oceny poziomu Twoich umiejętności cyfrowych dokona doradca do spraw zatrudnienia na podstawie przygotowanej do tego celu ankiety. W zależności od jej wyników doradca do spraw zatrudnienia ustali z Tobą dalszy sposób postępowania.
Przed wizytą u doradcy do spraw zatrudnienia dokonaj wstępnej samooceny swoich umiejętności cyfrowych. Zastanów się na jakim są według Ciebie poziomie (bardzo dobrym, dobrym, przeciętnym, niskim) oraz czy według Ciebie wymagają uzupełnienia.
Możesz też spróbować sprawdzić swoje umiejętności cyfrowe korzystając z jednego z przykładowych testów, który znajduje się na stronie internetowej: