Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza trzeci w 2019 roku nabór wniosków o organizację robót publicznych.

 
*Aktualizacja treści artykułu (treść oznaczona gwiazdką) - w dniu 22.05.2019 rok
 

Termin i miejsce składania wniosków:

Zasady naboru wniosków i organizacji robót publicznych:

Powiatowy Urząd Pracy, udzielając bezrobotnemu pomocy, ustala dla bezrobotnego profil pomocy, oznaczający właściwy ze względu na potrzeby bezrobotnego zakres form pomocy określonych w ustawie o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
jeżeli prace te są finansowane lub dofinansowane ze środków samorządu terytorialnego, budżetu państwa, funduszy celowych, organizacji pozarządowych, spółek wodnych i ich związków.
Wnioskodawca deklarując zatrudnienie po zakończeniu robót publicznychzobowiązuje się do zatrudnienia skierowanej osoby po zakończeniu robót publicznych na okres nie krótszy niż 30 dni, przy czym:
Klasyfikacja zawodów i specjalności dostępna jest na Wortalu Publicznych Służb Zatrudnienia, link: http://psz.praca.gov.pl/rynek-pracy/bazy-danych/klasyfikacja-zawodow-i-specjalnosci
Nabór może zostać zamknięty w przypadku napływu wniosków przekraczających łączną kwotę środków przeznaczonych na ten cel.

Wnioski, które wpłyną poza ustalonym terminem naboru rozpatrywane będą negatywnie.
 

Szczegółowych informacji udziela

Sylwia Harsze
telefon: 17 788 00 91
Załączniki
PI_0132_2_2019_wniosek_o_organizację _robót_publicznych-20190111.docx (docx, 43 KB)
kryteria_roboty_publiczne_III_algorytm-20190423.pdf (pdf, 509 KB)
Dodatkowe_zasady_kierowania-20190131.pdf (pdf, 145 KB)
Formularz_informacji_przedstawianych_przy_ubieganiu_się_o_pomoc_de_minimis.xlsx (xlsx, 77 KB)
Oświadczenie_o_nieotrzymaniu_pomocy_de_minimis.doc (doc, 27 KB)
Oświadczenie_o_otrzymaniu_pomocy_de_minimis.doc (doc, 44 KB)
roboty_publiczne-rozliczenie_finansowe-20190111.doc (doc, 41 KB)
roboty_publiczne-wniosek_o_refundacje-20190111.docx (docx, 16 KB)