Powiatowy Urząd Pracy w Mielcu ogłasza nabór wniosków na szkolenie „ABC działalności gospodarczej"
Warunki udziału w szkoleniu:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób bezrobotnych zarejestrowanych w PUP w Mielcu w wieku do 30 roku życia zamierzających podjąć działalność gospodarczą, w szczególności bezrobotnych, którzy złożyli w PUP w Mielcu wnioski o przyznanie środków na podjęcie działalności gospodarczej w ramach Projektu „Aktywizacja zawodowa osób młodych bezrobotnych w wieku 18-29 lat, wsparcie rozwoju przedsiębiorczości".
Objęcie osoby bezrobotnej daną formą pomocy musi wynikać z Indywidualnego Planu Działania (IPD).
Termin i miejsce składania wniosków:
Wnioski przyjmowane będą w terminie od 09.07.2024 roku do odwołania:
- w formie papierowej w siedzibie Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu ul Chopina 16A, 39-300 Mielec w godzinach pracy Urzędu (tj. w poniedziałek od godziny 08:00 do godziny 16:00, od wtorku do piątku od godziny 07:15 do godziny 15:15) w kancelarii urzędu - parter, pokój numer 1, lub
- w formie elektronicznej1 - za pomocą platformy ePUAP (Pismo ogólne do urzędu), lub
- w formie elektronicznej1 - poprzez platformę praca.gov.pl jako załącznik pisma ogólnego (PSZ-PU) kierowanego do Powiatowego Urzędu Pracy w Mielcu (podpisanie pisma jest równoznaczne z podpisaniem wszystkich załączników do pisma, w tym wniosku).
1 - Wnioski składane w formie elektronicznej muszą być opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem potwierdzonym profilem zaufanym elektronicznej platformy usług administracji publicznej. Wnioski niepodpisane we wskazany sposób, nie będą podlegały rozpatrzeniu.
Planowania liczba osób objętych szkoleniem: 30.
Czas trwania szkolenia: 40 godzin.
Wnioski, które wpłyną poza ustalonym terminem naboru będą rozpatrywane negatywnie.
Szczegółowych informacji udziela:
- Marta Nagaś
- Joanna Pawłowska
- telefon: 17 788 00 83
Informacje dodatkowe:
Instrukcja jak wysłać Pismo do urzędu przez praca.gov.pl.
Wysłanie pisma wymaga założenia konta w portalu praca.gov.pl.
Informacja jak założyć konto w praca.gov.pl.
Pismo wymaga złożenia podpisu poprzez Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Informacja jak założyć Profil Zaufany.
Wysłanie pisma wymaga założenia konta w portalu praca.gov.pl.
Informacja jak założyć konto w praca.gov.pl.
Pismo wymaga złożenia podpisu poprzez Profil Zaufany lub kwalifikowany podpis elektroniczny.
Informacja jak założyć Profil Zaufany.